2 hónapja

2011.11.09. 14:10

Hát eltelt 2 hónap!Szinte napra pontosan!

Íme az eredmény!-10 kiló!

Nem mondom,hogy könnyű volt!

Nem csak a -10 a nagy eredmény!Napi 20 perc aerobik,mellé 30 perc kar, és 30 has, merthogy ezek a legkényesebb részeim!

Ha nem a 3 fázist nyomom le, akkor a 90 perc alakreformot, ami továbbra is gyilkos, de közel nem eröltet meg annyira mint 2 hónapja,mikor még a duci tréningre sem tudtam tornázni!Újabban futni járok, ami nagyon kikapcsol, különösen ha a gyerekek is velem jönnek, a nagyobbik görkorival, a kisebbik biciklivel!Isteni!

 

A legnagyobb sikernek mégis az öltözködés!Megvettem életem első 38-as nadrágját, de felsőkben inkább a s-es méret a jó!Megjegyzem idáig a 40-42 volt a méretem,kicsit feszesebb szabásból az XL-es!

Eszméletlen jól érzem magam!Bár a bőröm kicsit laza,de remélem elmúlik előbb utóbb!Persze van minden jóban valami rossz (vagy fordítva?), a mellem szinte a  nullára fogyott 90 B-ről 75 C-re (az is csak jóindulattal), de ha ez kell hozzá, hát legyen!

Továbbra is Update menüt rendelek, azokra a napokra mikor dolgozom,beérem egy diétás joghurttal, és egy egytálétellel!

Nem tagadom, az édes íz továbbra is hiányzik, és szerintem nincs az az édesítő,amivel pótolható lenne, de az új Update Marcipán felülmúlja kívánságaimat!

Igaz nagyon borsos ára van, és sajnos az anyagiakat sokszor olvasom kommentekben kifogás gyanánt!De ha igazán utána számolok 150 forintra jön ki a bon bon darabja!Hát ennyiért nem sok szelet csokit kapok, főleg nem a finomabbik fajtából!

Nem állítom, hogy Réka fun lennék, de jövő héten megjelenik az új dvd-je, amit nagyon-nagyon várok már!

A súlyveszteségem nem annyira feltünő, hogy lépten-nyomon észrevegyék, mert nem voltam feltünően kövér, inkább azt mondanám, itt is, ott is volt egy kevés "fogni való"!De már nincs, és nem buggyosodik a nadrág övénél az úszógumi...minek fényezzem a dolgot,jól nézek ki!

Sosem voltam ennyi kiló felnőttként!70 és 75 között mozogtam!A testmozgás is jól esik,pedig ha valaki, hát é n sosem mozogtam sokat!Max versenyben a távirányítóért!

Még 5 kilótól szeretnék megszabadulni!És az ígéretem megtartom!Ha elérem az 55-öt, elmegyek egy Alakreform órára!

Titkon bevallom, már most elmennék, mert annyira vonz a hangulata, de nem szeretnék égő lenni!A 30 perc hasizom tényleg nagyon kemény, és nem is merem leírni,de azt hiszem lassan látszanak a hasizmaim!

Mondjuk mindig is tudtam, hogy vannak, csak eldugva valahol, de azért így hogy előbújtak, jobban szeretem őket!

Folyt köv....

A bejegyzés trackback címe:

https://1honapja.blog.hu/api/trackback/id/tr63365830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása